Sunday, September 27, 2009

SeLaMaT HaRi RaYa

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin kpd semua pengunjung blog. Raye thn ni merupakan raye yg meriah berbanding raye sebelum ini tp di raye pertame aku demam walaubagaimanapun aku ttp semangat menyambutnya.

RaYe PeRtaMa....
Raye pertama aku mulekan beraye dirumah ku di sg besar sblm ke rumah nenek aku yg x jauh dr umah ku iaitu di sg. nibong. Pada malam nye sedara aku beramai-ramai dtg ke rumah aku.

RaYe kE 2......
aku ke kg ayah aku di negeri sembilan seperti raye2 sblm ni utk melawat sedara mara yg ada disana.
dirumah makcik di senawang, Seremban.

umah Tuk Janggunt...
Selepas selesai beraya di sana aku trs ke Johor ke umah pakcik aku disana.

Raye ke 3..........
Hari ni aku di johor dan bersedia untuk pulang ke rumah tp sebelum tu aku n my family singgah di K.L umah makcik ku di Pandan Indah.

bersama anak buah Mikail

me, Mikail n Erin

Raye ke 4 .......
Hari mule la baraan aku bersama rakan2 skolah aku sekitar sabak bernam. Bermula baraan pada jam 9 pg dan berakhir jam 7.30 mlm.

kereta2 baraan...

bergambar sblm baraan bermula...

menikmati kuih raye.....

suasana dirumah ku.....

antara peserta baraan wanita.....

gambar last semua peserta di rumah cikgu Ismail kecuali Farid, Syuk n C-Long

Raye ke 5.....
ari ni x bw camera sbb lupe nak charge. Ari ni kami pegi ke rumah mereka yg x sempat kami beraye lg.

Raye ke 6.....
BBQ.

Raye ke 7......
Ari ni aku kembali beraye bersama keluarga aku ke KL untuk ke rumah pakcik n makcik aku.

dirumah Wan Along

Adik2 saudara aku...

Dirumah Acu di kg. subang.....

3 comments:

Dan said...

oiiii...bbq tok dak laki je eh?haha..nak gamba....send la kt emel aku..

Nadz Fisol said...

bile nk dukung anak sndr lak?

Izz said...

lame lg
blm ketemu lg
hehehehe