Friday, October 30, 2009

Memories In Sabah Negeri Dibwah Bayu

10.10.2009
Sejarah baru dalam hidup ku iaitu pertama kali menaiki kapal terbang. Biase la bukan senang nak naik maklum la mahal. Aku ke Sabah untuk menyaksikan konvokesyen kakak ku yg telah tamat pengajian nya di Universiti Malaysia Sabah (UMS). Kapal terbang berlepas dari KLIA pada 7.50 mlm dan tiba di KKIA pd 10.30 mlm. Perjalanan yg agak lama ttp menyeronokkan. Setibanya di Kota Kinabalu aku disambut oleh kakak aku yg menaiki keta kembara(keta sewa) dan trs ke hotel. Di sana aku merasa amat nyaman sekali maklum lah tepi laut. Suasana disana tidak sesibuk disemenanjung.

11.10.2009
Ari ni aku berasa berlainan sedikit kerana perbezaan waktu, maklum la waktu disini sejam awal, so solat subuh pd pkl 5 pg danpkl 6 kakak aku dah mule mengajak keluar berjalan-jalan.

12.10.2009
Ari ni ari konvokesyen kakak aku, so byk mase kat UMS je la. Tp kami sekeluarga ade jugak berjalan-jalan di kawasan-kawasan yg berdekatan dgn UMS.
13.10.2009
Ari ni aku akan kembali pulang ke semenanjung bersama keluarga aku maklum la aku nak abis kan praktikal aku yg msh berbaki 3 hari lagi. Walaubagaimana pun pengalaman berada di Sabah tetap menjadi suatu kenangan yg indah dalam hidup ku....

4 comments:

Mr.Hyde said...

gile lah pakai scarf.macam salman khan siot.haha.ko memang cosanostra.
1malaysia!

Dan said...

weyy best gila g sabah!! tingin nk g dow..ait..ak bru je nak menyibukkn diri dgn blog balik ni..:)dun wory mory ehh

Izz said...

hehehehehe
jom2 kite g ramai
baru best
hehehehehe

MHSS said...

wah,cantik2 gmbar..
=)